Agent-Mediated Electronic Commerce. Designing Trading Strategies and Mechanisms for Electronic Markets

Agent-Mediated Electronic Commerce. Designing Trading Strategies and Mechanisms for Electronic Markets AAMAS Workshop, AMEC 2009, Budapest, Hungary, May 12, 2009, and IJCAI Workshop, TADA 2009, Pasadena, CA, USA, July 13, 2009, Selected and Revised Papers DAVID, Esther ; Gerding, Enrico ; Sarne, David ; Shehory, Onn M.

This volume contains 18 thoroughly refereed and revised papers detailing recent advances in research on designing trading agents and mechanisms for agent-mediated e-commerce.
€65,95

Levertijd: 5 tot 10 werkdagen.

Specificaties

ISBN
9783642151163
Uitgever
Springer-Verlag Berlin and Heidelberg GmbH & Co. KG
Druk
1e
Verschenen
01-01-2010
Taal
Engels
Bladzijden
275 pp.
Bindwijze
Paperback
Genre
Politicologie

Delen op

Meer op Athenaeum.nl over boeken

Koop uw boeken bij Athenaeum

  • Gratis verzending vanaf € 20,- (in de algemene webwinkel, binnen Nederland).
  • Bestellen zonder registratie of login.
  • Vertrouwde service, veilige afhandeling.
MINDBOOKSATH : athenaeum