Marketing Research with SPSS

Marketing Research with SPSS DE PELSMACKER, Patrick ; Kenhove, Patrick van ; Janssens, Wim ; Wijnen, Katrien

Suitable for undergraduate students studying Marketing Research. Marketing Research provides a step-by-step treatment of the major choices facing Marketing researchers when using SPSS. Although they may have an understanding of how SPSS works, they may not understand the statistics behind the method. This book bridges the gap. A top author team offer a concise approach to analysing quantitative marketing research data in pracice.

Niet leverbaar

Deze titel is (nog) niet op voorraad.

Specificaties

ISBN
9780273703839
Uitgever
Pearson Education Limited
Druk
1e
Datum
03-04-2008
Taal
Engels
Bladzijden
456 pp.
Bindwijze
Paperback
Genre
Marketing

Delen op

Meer op Athenaeum.nl over boeken

Koop dit boek bij Athenaeum

  • Gratis verzending vanaf € 20,-.
  • Het Boekenweekgeschenk cadeau boven € 15,-.
  • Bestellen zonder registratie of login.
  • Vertrouwde service, veilige afhandeling.

PostNL verzorgt de thuisbezorging voor de Athenaeum Boekhandels Je kunt met iDeal betalen bij de Athenaeum Boekhandels.

MINDBOOKSATH : athenaeum