7e editie

7e editie J.R. Schermerhorn

Het boek is bestemd voor alle HBO- en WO-studenten die een managementfunctie ambiëren.

Het staat vast dat de huidige organisatieomgeving sterk aan verandering onderhevig is. Om de veranderingen bij te benen dient u op de hoogte te blijven van de laatste ontwikkelingen. Zorg dat u de aansluiting niet mist
en bestudeer John Schermerhorns boek Management. Dan leert u de kennis en vaardigheden die organisaties nodig hebben om te slagen. Geen enkel ander managementstudieboek sluit beter aan op de huidige dynamische werkplek of reikt u met zoveel vindingrijkheid carrièreperspectieven aan.

Deze eerste Nederlandse editie van Management onderscheidt zich van andere managementtitels door het accent te leggen op de praktische toepassingen van management. In het boek is een werkboek opgenomen van meer dan 200 pagina's. Het werkboek bevat de volgende onderdelen:
* Cases om kritisch te leren nadenken. De cases zijn gebaseerd op bestaande bedrijven die tot de verbeelding spreken, zoals Apple Computers, Coca-Cola Company, Harley Davidson, Procter & Gamble, Domino's Pizza.
* Integrerende leeractiviteiten
* Oefeningen in teamwerk
* Self-assessments

Het boek is daarnaast doorspekt met verwijzingen naar internet en beschikt over een eigen website www.wiley.com/college/schermerhorn.
Bij dit boek hoort een Engelstalige docentenhandleiding bestaande uit:
* website voor studenten en voor docenten www.wiley.com/college/schermerhorn
* PowerPoint slides
* Instructor's Resource Guide
* Test Bank
* Web CT and Blackboard support
* Mastery Testing
€75,50

Voor 23:00 besteld, morgen in huis.
(Op werkdagen)

Specificaties

Isbn
9789039525524
Uitgever
Academic service
Druk
2e
Verschenen
03-09-2007
Taal
Nederlands
Bladzijden
778 pp.
Bindwijze
Paperback
Genre
Pedagogiek/onderwijs

Delen op

Meer op Athenaeum.nl over boeken

Koop uw boeken bij Athenaeum

  • Gratis verzending vanaf € 20,- (in de algemene webwinkel, binnen Nederland).
  • Vertrouwde service, veilige afhandeling
MINDBOOKSATH : athenaeum