Strategic Positioning in the Oil Industry

Strategic Positioning in the Oil Industry Trends and Options The Emirates Center for Strategic Studies and Research ; Paul Stevens

This study highlights the changes that are occurring in the demand structure for oil, changes that will have far-reaching consequences, suggest the contributors, for producers, refiners and distributors who wish to participate in an increasingly competitive market.

Niet leverbaar

Deze titel is (nog) niet op voorraad.

Specificaties

ISBN
9781860643668
Uitgever
I.B. Tauris & Co. Ltd.
Druk
1e
Datum
31-12-1998
Taal
Engels
Bladzijden
160 pp.
Bindwijze
Paperback
Genre
Organisatie/management

Delen op

Meer op Athenaeum.nl over boeken

Koop dit boek bij Athenaeum

  • Gratis verzending vanaf € 20,-.
  • Het Boekenweekgeschenk cadeau boven € 15,-.
  • Bestellen zonder registratie of login.
  • Vertrouwde service, veilige afhandeling.

PostNL verzorgt de thuisbezorging voor de Athenaeum Boekhandels Je kunt met iDeal betalen bij de Athenaeum Boekhandels.

MINDBOOKSATH : athenaeum