The medium kills the message

The medium kills the message nieuw licht, op journalistiek, media en kijkcijfers Pieter van den Blink ; Katrien Gottlieb

Internationaal journalist Pieter van den Blink legt in ‘The medium kills the message’ hedendaagse journalistiek langs de meetlat. Informatie is steeds onmiddellijk beschikbaar en blijft dat vaak ook; sociale media hebben invloed op het maatschappelijk debat; amusement speelt een rol in het verdienmodel van een journalistiek medium. Wat betekent dit? Hoe is de journalistieke boodschap hierdoor veranderd?
€10,00

Voor 23:00 besteld, morgen in huis.
(Op werkdagen)

Op voorraad in de volgende winkels:
Spui 14-16, Athenaeum Boekhandel & Nieuwscentrum

Specificaties

ISBN
9789026335976
Uitgever
Ambo|Anthos
Druk
1e
Verschenen
20-10-2016
Taal
Nederlands
Bladzijden
120 pp.
Bindwijze
Paperback
Genre
Filosofie

Delen op

Koop uw boeken bij Athenaeum

  • Gratis verzending vanaf € 20,- (in de algemene webwinkel, binnen Nederland).
  • Vertrouwde service, veilige afhandeling
MINDBOOKSATH : athenaeum