The medium kills the message

The medium kills the message nieuw licht, op journalistiek, media en kijkcijfers Pieter van den Blink ; Katrien Gottlieb

Internationaal journalist Pieter van den Blink legt in ‘The medium kills the message’ hedendaagse journalistiek langs de meetlat. Informatie is steeds onmiddellijk beschikbaar en blijft dat vaak ook; sociale media hebben invloed op het maatschappelijk debat; amusement speelt een rol in het verdienmodel van een journalistiek medium. Wat betekent dit? Hoe is de journalistieke boodschap hierdoor veranderd?

Niet leverbaar

Deze titel is (nog) niet op voorraad.

Specificaties

ISBN
9789026335976
Uitgever
Ambo|Anthos
Druk
1e
Datum
20-10-2016
Taal
Nederlands
Bladzijden
120 pp.
Bindwijze
Paperback
Genre
Filosofie

Delen op

Koop dit boek bij Athenaeum

  • Gratis verzending vanaf € 20,-.
  • Het Boekenweekgeschenk cadeau boven € 15,-.
  • Bestellen zonder registratie of login.
  • Vertrouwde service, veilige afhandeling.

PostNL verzorgt de thuisbezorging voor de Athenaeum Boekhandels Je kunt met iDeal betalen bij de Athenaeum Boekhandels.

MINDBOOKSATH : athenaeum