The Fear of Insignificance

The Fear of Insignificance Searching for Meaning in the Twenty-First Century STRENGER, Carlo

This book shows how, after the fall of the Berlin Wall in 1989, the Gospel of the free market became the only world-religion of universal validity. The belief that all value needs to be quantifiable was extended to human beings, whose value became dependent on their rating on the various ranking-scales in the global infotainment system.
€63,99

Levertijd: 8 tot 15 werkdagen.

Specificaties

ISBN
9780230113756
Uitgever
Palgrave Macmillan
Druk
1e
Datum
08-03-2011
Taal
Engels
Bladzijden
221 pp.
Bindwijze
Paperback
Genre
Psychologie

Delen op

Meer op Athenaeum.nl over boeken

Koop dit boek bij Athenaeum

  • Gratis verzending vanaf € 20,-.
  • Het Boekenweekgeschenk cadeau boven € 15,-.
  • Bestellen zonder registratie of login.
  • Vertrouwde service, veilige afhandeling.

PostNL verzorgt de thuisbezorging voor de Athenaeum Boekhandels Je kunt met iDeal betalen bij de Athenaeum Boekhandels.

MINDBOOKSATH : athenaeum