Understanding Strategic Management
A brand new introductory text in strategic management which presents the key theories and frameworks for the analysis, formulation and implementation of strategy in a concise and accessible format.
The book has been written for undergraduate and postgraduate students on one-semester or short courses. It is also particularly well suited to students of e.g. engineering, computing or other non-business disciplines taking a module in business strategy.
Niet leverbaar
Specificaties
- ISBN
- 9780273694984
- Uitgever
- Pearson Education Limited
- Druk
- 1e
- Datum
- 10-04-2008
- Taal
- Engels
- Bladzijden
- 448 pp.
- Bindwijze
- Paperback
- Genre
- Organisatie/management
- Thema
-
Persoonlijke religieuze getuigenissen en inspirerende werken
Christelijk leven en gewoontes
Delen op
Meer op Athenaeum.nl over boeken
5 redenen om dit boek bij ons te kopen
- Gratis verzending bij aanschaf van € 17,50 aan boeken (binnen NL)
- Boeken en magazines die je nergens anders vindt
- Advies in de winkel en per telefoon
- Bestellen zonder registratie of login
- Vertrouwde service, veilige afhandeling