Marketing Research

Marketing Research Approaches, Methods and Applications in Europe KENT, Ray (University of Stirling)

Aimed at post-introductory Marketing undergraduates and postgraduate students, this UK textbook provides a comprehensive coverage of approaches, methods and applications of market research in a primarily European and international context. It compares and contrasts research from both academic and client-based perspectives.

Niet leverbaar

Deze titel is (nog) niet op voorraad.

Specificaties

ISBN
9781844803279
Uitgever
Cengage Learning EMEA
Druk
1e
Datum
01-12-2006
Taal
Engels
Bladzijden
592 pp.
Bindwijze
Paperback
Genre
Marketing

Delen op

Meer op Athenaeum.nl over boeken

5 redenen om dit boek bij ons te kopen

  • Gratis verzending bij aanschaf van € 17,50 aan boeken (binnen NL)
  • Boeken en magazines die je nergens anders vindt
  • Advies in de winkel en per telefoon
  • Bestellen zonder registratie of login
  • Vertrouwde service, veilige afhandeling

pro-mbooks1 : athenaeum