Onze boekhandels zijn open! Kom langs of bestel telefonisch, via WhatsApp, per e-mail of via de webshop. #steunjeboekhandel, ook online

Brand Management

Brand Management A Theoretical and Practical Approach RIEZEBOS, Rik

This work aims to give insight into what a successful brand can mean for a company, taking a decision-making approach to give managers a better feeling of how to adequately develop, manage and protect brands. It covers topics such as design, adverse publicity and judicial protection.

Niet leverbaar

Deze titel is (nog) niet op voorraad.

Specificaties

ISBN
9780273655053
Uitgever
Pearson Education Limited
Druk
1e
Datum
02-09-2002
Taal
Engels
Bladzijden
352 pp.
Bindwijze
Paperback
Genre
Organisatie/management

Delen op

Meer op Athenaeum.nl over boeken

5 redenen om dit boek bij ons te kopen

  • Gratis verzending bij aanschaf van € 17,50 aan boeken  (binnen NL)
  • Verlengde retourtermijn voor je Sint- en kerstcadeaus: ruilen kan t/m 10 januari
  • Advies in de winkel en per telefoon
  • Bestellen zonder registratie of login
  • Vertrouwde service, veilige afhandeling

pro-mbooks1 : athenaeum