Trompenaars, F: Marketing Across Cultures

Trompenaars, F: Marketing Across Cultures TROMPENAARS, Fons ; Woolliams, Peter

Marketing Across Cultures is a cornerstone book in the Culture for Business series. The books in this series address the most important current business issues from a specifically cross--cultural perspective. This book explains different markets around the world as well as customer needs in a wide range of cultural contexts.

Niet leverbaar

Deze titel is (nog) niet op voorraad.

Specificaties

ISBN
9781841124711
Uitgever
John Wiley and Sons Ltd
Druk
1e
Datum
20-08-2004
Taal
Engels
Bladzijden
354 pp.
Bindwijze
Paperback
Genre
Marketing
Thema
Psychologische methodologie
Spraakstoornissentherapie, taalstoornissentherapie

Delen op

Meer op Athenaeum.nl over boeken

5 redenen om dit boek bij ons te kopen

  • Gratis verzending bij aanschaf van € 17,50 aan boeken (binnen NL)
  • Boeken en magazines die je nergens anders vindt
  • Advies in de winkel en per telefoon
  • Bestellen zonder registratie of login
  • Vertrouwde service, veilige afhandeling

pro-mbooks1 : athenaeum