Media Entertainment

Media Entertainment The Psychology of Its Appeal ZILLMANN, Dolf ; Vorderer, Peter

The goal of this text is to represent the primary areas of entertainment - from sports to computer games to fine arts - at a non-technical, accessible level. It aims to reach a broad audience and introduces the reader to the empirical exploration of the how's and why's of media entertainment.

Niet leverbaar

Deze titel is (nog) niet op voorraad.

Specificaties

ISBN
9780805833249
Uitgever
Taylor & Francis Inc
Druk
1e
Datum
01-05-2000
Taal
Engels
Bladzijden
296 pp.
Bindwijze
Hardcover
Genre
Psychologie

Delen op

Meer op Athenaeum.nl over boeken

5 redenen om dit boek bij ons te kopen

  • Gratis verzending bij aanschaf van € 17,50 aan boeken (binnen NL)
  • Boeken en magazines die je nergens anders vindt
  • Advies in de winkel en per telefoon
  • Bestellen zonder registratie of login
  • Vertrouwde service, veilige afhandeling

pro-mbooks1 : athenaeum