Basisboek bedrijfskunde

Basisboek bedrijfskunde een inleiding in management en ondernemerschap niet bekend

Het Basisboek bedrijfskunde geeft een breed inzicht in de bedrijfskunde en bedrijfseconomie.
Het behandelt op een toegankelijke en praktische wijze alle aspecten die voor een goede bedrijfsvoering van belang zijn, zoals:
strategie en organisatie van een onderneming; marketing; operationeel management; Financieel management.
Deze derde druk is geactualiseerd en nog toegankelijker gemaakt voor startende ondernemers.
Zo is het starten van een onderneming nu de invalshoek voor het onderwerp nancieel management. Het boek is bovendien rijk geïllustreerd met actuele praktijkvoorbeelden van Nederlandse ondernemingen. Dit alles maakt van het Basisboek bedrijfskunde een uitstekende inleiding in management en ondernemerschap.
Het Basisboek bedrijfskunde is bedoeld voor studenten in het hoger onderwijs in de studierichtingen Bedrijfskunde, Ondernemerschap, Small business management,Bedrijfseconomie en Commerciële economie. Daarnaast is het zeer geschikt voor (startende)ondernemers.
Het Basisboek bedrijfskunde staat onder redactie van Sytse Douma, die aan de Universiteit van Tilburg werkt als hoogleraar en hoofd van het departement Organisatie en Strategie en daarnaast voorzitter is van de raad van commissarissen van Accell Group NV.

Niet leverbaar

Deze titel is momenteel niet te bestellen.

Specificaties

ISBN
9789039525807
Uitgever
Academic service
Druk
3e
Verschenen
24-04-2009
Taal
Nederlands
Bladzijden
336 pp.
Bindwijze
Paperback
Genre
Pedagogiek/onderwijs

Delen op

Meer op Athenaeum.nl over boeken

Koop uw boeken bij Athenaeum

  • Gratis verzending vanaf € 20,- (in de algemene webwinkel, binnen Nederland).
  • Vertrouwde service, veilige afhandeling
MINDBOOKSATH : athenaeum