Feedback geven en ontvangen

Feedback geven en ontvangen basisvaardigheden voor zorg & welzijn niet bekend

Op een goede manier feedback geven is een van de lastigste aspecten in de communicatie. De een durft het niet en houdt liever zijn mond, de ander flapt er van alles uit zonder überhaupt na te denken. Geen van deze twee manieren functioneert natuurlijk. En dat is jammer want alleen door commentaar te krijgen, kun je iets veranderen aan je gedrag. Open communicatie is essentieel Vooral in de zorg, waar veel medewerkers in teams werken en dus erg afhankelijk zijn van elkaar, is open communicatie essentieel voor (top)prestaties. Dit boek gaat over commentaar geven en krijgen en over de angst en de emoties die daarmee gepaard kunnen gaan. Je leert hoe je commentaar kunt geven zonder anderen te kwetsen of af te kraken. Of het nu om collega’s, cliënten of je leidinggevende gaat, met 'Feedback geven en ontvangen' verbeter je je eigen communicatie en die van de mensen om je heen.
€17,95

Voor 23:00 besteld, morgen in huis.
(Op werkdagen)

Specificaties

Isbn
9789058716729
Uitgever
Uitgeverij Thema
Druk
1e
Verschenen
09-09-2009
Taal
Nederlands
Bladzijden
118 pp.
Bindwijze
Paperback
Genre
Communicatiewetensch

Delen op

Meer op Athenaeum.nl over boeken

Koop uw boeken bij Athenaeum

  • Gratis verzending vanaf € 20,- (in de algemene webwinkel, binnen Nederland).
  • Vertrouwde service, veilige afhandeling
MINDBOOKSATH : athenaeum