De toekomst van concurrentie

De toekomst van concurrentie waarde creëren samen met de klant C.K. Prahalad ; Venkat Ramaswamy

Consumenten zijn tegenwoordig goed geinformeerd en maken deel uit van allerlei netwerken waarin ze contact hebben met andere consumenten en met bedrijven. Tegelijk geeft de consument zijn ervaringen zelf vorm en bepaalt voor een groot deel zelf de waarde van beschikbare diensten en producten. Deze actieve houding en de technologische mogelijkheden tot interactie met anderen maken dat de consument in feite samen met bedrijven nieuwe waarde creeert.

Prahalad en Ramaswamy beschrijven in dit boek de belangrijkste voorwaarden om het proces van gezamenlijke waardecreatie te laten slagen. Echte innovatie schuilt volgens de auteurs in de geindividualiseerde ervaringscultuur van de consument, ook wel experience economy genoemd. Zij geven in het tweede deel van het boek aan hoe bedrijven hun leiderschap en organisatie kunnen vernieuwen om de toekomstige concurrentiestrijd te winnen.

Over de auteurs
C.K. Prahalad is professor business administration aan de University of michigan Business School.

Venkatram Ramaswamy is professor marketing aan hetzelfde instituut. Prahalad schreef met Gary Hamel de bestseller Competing voor de Future.
€32,99

Levertijd: 1 tot 2 werkdagen.

Specificaties

ISBN
9789025424770
Uitgever
Business Contact
Druk
3e
Verschenen
21-10-2004
Taal
Nederlands
Bladzijden
263 pp.
Bindwijze
Paperback
Genre
Organisatie/management
Vertaler
Tijmen Roozeboom

Delen op

Meer op Athenaeum.nl over boeken

Koop uw boeken bij Athenaeum

  • Gratis verzending vanaf € 20,- (in de algemene webwinkel, binnen Nederland).
  • Vertrouwde service, veilige afhandeling
MINDBOOKSATH : athenaeum