Personal branding in turbulente tijden

Personal branding in turbulente tijden uniek profileren, buitengewoon presteren Cees Harmsen ; Rolf Rosenmoller

Personal branding is een diepgaande en creatieve aanpak om jezelf en je bedrijf op een authentieke manier te presenteren en bij de ander een beeld op te roepen dat aansluit bij je wensen, talenten en ambities. Hoe je een 'brand' wordt, en waarom dat steeds noodzakelijker is in onze professionele wereld, tonen de auteurs overtuigend aan. En niet alleen dat; in deel twee van Personal Branding in turbulente tijden leer je bovendien hoe je dat in de praktijk aanpakt.
€20,95

Voor 23:00 besteld, morgen in huis.
(Op werkdagen)

Specificaties

ISBN
9789058717894
Uitgever
Uitgeverij Thema
Druk
3e
Verschenen
23-04-2013
Taal
Nederlands
Bladzijden
184 pp.
Bindwijze
Paperback
Genre
Organisatie/management

Delen op

Meer op Athenaeum.nl over boeken

Koop uw boeken bij Athenaeum

  • Gratis verzending vanaf € 20,- (in de algemene webwinkel, binnen Nederland).
  • Bestellen zonder registratie of login.
  • Vertrouwde service, veilige afhandeling.
MINDBOOKSATH : athenaeum