Channel Management Marketing 04.07
Covers key channel management techniques, from deciding the mix and ensuring customer focus monitoring performance and channel innovation. This title includes examples and lessons from benchmark companies, including Sharp and Sanwa and ideas from the smartest thinkers. It also includes a glossary of key concepts and a resources guide.
Specificaties
- ISBN
- 9781841121956
- Uitgever
- John Wiley and Sons Ltd
- Druk
- 1e
- Verschenen
- 01-01-2001
- Taal
- Engels
- Bladzijden
- 120 pp.
- Bindwijze
- Paperback
- Genre
- Economie
Meer op Athenaeum.nl over boeken
- Dagelijks een nieuwe recensie of leesfragment
- Wekelijks het recensieoverzicht van kranten en weekbladen
- Regelmatig vertalers over hun werk
- Podcasts van interviews in de winkel
- Literair nieuws
- De agenda
Koop uw boeken bij Athenaeum
- Gratis verzending vanaf € 20,- (in de algemene webwinkel, binnen Nederland).
- Vertrouwde service, veilige afhandeling