Het nieuwe bedrijfsmatig denken bij de politie

Het nieuwe bedrijfsmatig denken bij de politie analyse van een culturele formatie in ontwikkeling J. Terpstra ; W. Trommel

Reeks: Politiewetenschap (33)

Dit boek schetst de betekenis en achtergronden van bedrijfsmatig denken bij de politie. Nagegaan wordt welke uiteenlopende visies, motieven en argumenten een rol spelen rond de opkomst van het bedrijfsmatige denken. Daarbij wordt in detail ingegaan op vier centrale thema's: de gedachte dat de politie een bedrijf zou zijn, het prestatiemanagement, het kwaliteitsmanagement en de notie dat burgers klanten zouden zijn van de politie. Hoewel het bedrijfsmatige denken bij de politie uiteenlopende problemen en tegenstellingen lijkt op te roepen, zal het naar verwachting de komende jaren grote invloed houden op de politie.
€44,17

Levertijd: 5 tot 10 werkdagen.

Specificaties

ISBN
9789059017795
Uitgever
Sdu Uitgevers
Druk
1e
Datum
05-08-2006
Taal
Nederlands
Bladzijden
180 pp.
Bindwijze
Paperback
Genre
Recht

Delen op

Meer op Athenaeum.nl over boeken

Koop dit boek bij Athenaeum

  • Gratis verzending vanaf € 20,-.
  • Het Boekenweekgeschenk cadeau boven € 15,-.
  • Bestellen zonder registratie of login.
  • Vertrouwde service, veilige afhandeling.

PostNL verzorgt de thuisbezorging voor de Athenaeum Boekhandels Je kunt met iDeal betalen bij de Athenaeum Boekhandels.

MINDBOOKSATH : athenaeum