Hondenbrokken

Hondenbrokken ofwel, waar worden klanten echt gelukkig van? Jos Burgers

Klantgerichtheid, zowel extern als intern, is voor veel organisaties de sleutel tot succes. De vraag is alleen waar te beginnen als je je organisatie nog klantgerichter wilt maken. Het antwoord ligt voor de hand: bij de medewerkers. Want de klantgerichtheid van een organisatie is niets meer of minder dan de optelsom van de klantgerichtheid van alle medewerkers. In de spannende en humoristische roman Hondenbrokken gaat Tim, eigenaar van een dierenspeciaalzaak, op zoek naar wat klantgerichtheid nu eigenlijk is. Niet in theorie, maar in praktijk. Zo ontdekt hij dat klantgerichtheid niet hetzelfde is als klantvriendelijkheid. En dat alles begint met helpen. Hij komt er uiteindelijk ook achter wat écht helpen nu eigenlijk inhoudt? – Een amusant verhaal voor wie z?n interne of externe klantgerichtheid wil verbeteren – Het laat op een praktische manier zien hoe een klantgerichte medewerker zich gedraagt – Het toont wat er zoal bij komt kijken als je klanten écht wilt helpen. – Een boek in de vorm van een managementroman zodat de inhoud beter beklijft.
€19,99

Voor 23:00 besteld, morgen in huis.
(Op werkdagen)

Specificaties

ISBN
9789089650191
Uitgever
Duuren Media, Van
Druk
1e
Verschenen
03-04-2009
Taal
Nederlands
Bladzijden
121 pp.
Bindwijze
Hardcover
Genre
Organisatie/management

Delen op

Meer op Athenaeum.nl over boeken

Koop uw boeken bij Athenaeum

  • Gratis verzending vanaf € 20,- (in de algemene webwinkel, binnen Nederland).
  • Vertrouwde service, veilige afhandeling
MINDBOOKSATH : athenaeum