De geluksfabriek

De geluksfabriek over binden en boeien van mensen in organisaties M. Bruel ; Maurits Bruel ; C. Colsen

Essentieel is het onderscheid tussen mensen die geboeid willen worden, en mensen die zich verbinden aan een organisatie. De eerste groep beschouwt de arbeidsrelatie als een 'deal', voor de tweede is de identiteit en missie de bindende factor. Met dertien basisprincipes voor binden en boeien, wordt aan de hand van praktijkvoorbeelden duidelijk gemaakt hoe organisaties om kunnen gaan met schijnbaar tegenstrijdige belangen van het individu en de organisatie. De geluksfabriek is een metafoor voor de organisatie van de toekomst. Om succesvol te blijven zullen organisaties niet alleen hun klanten, maar ook hun werknemers moeten kunnen binden en boeien.
€16,95

Voor 23:00 besteld, morgen in huis.
(Op werkdagen)

Specificaties

ISBN
9789055941292
Uitgever
Scriptum
Druk
1e
Verschenen
01-01-1998
Taal
Nederlands
Bladzijden
107 pp.
Bindwijze
Hardcover
Genre
Economie

Delen op

Meer op Athenaeum.nl over boeken

Koop uw boeken bij Athenaeum

  • Gratis verzending vanaf € 20,- (in de algemene webwinkel, binnen Nederland).
  • Vertrouwde service, veilige afhandeling
MINDBOOKSATH : athenaeum