Culture and Consumption

Culture and Consumption New Approaches to the Symbolic Character of Consumer Goods and Activities MCCRACKEN, G

Takes a fresh view of the culture of consumption. This book examines the interplay of culture and consumer behavior from the anthropologist's point of view and provides new insights into the way we view ourselves and our society.
€18,50

Levertijd: 4 tot 10 werkdagen.

Specificaties

Isbn
9780253206282
Uitgever
Indiana University Press
Druk
1e
Verschenen
01-01-1988
Taal
Engels
Bladzijden
192 pp.
Bindwijze
Paperback
Genre
Politicologie

Delen op

Meer op Athenaeum.nl over boeken

Koop uw boeken bij Athenaeum

  • Gratis verzending vanaf € 20,- (in de algemene webwinkel, binnen Nederland).
  • Vertrouwde service, veilige afhandeling
  • (We werken aan een mooiere winkel op het Spui. Door de verbouwing kan het zijn dat onze levertijden afwijken. Onze excuses daarvoor.)
MINDBOOKSATH : athenaeum