Converting Customer Value

Converting Customer Value From Retention to Profit MURPHY, John J.

A company exists to make profit, and everything it does is merely a step towards that goal. Many are trying to get closer to their customers, but few realise how crucial this is to corporate value. Indeed, the long term value of a company is perhaps best described as the sum of future profits from customers, discounted to a present value.
€52,50

Levertijd: 4 tot 10 werkdagen.

Specificaties

Isbn
9780470016343
Uitgever
John Wiley and Sons Ltd
Druk
1e
Verschenen
01-01-2005
Taal
Engels
Bladzijden
410 pp.
Bindwijze
Hardcover
Genre
Economie

Delen op

Meer op Athenaeum.nl over boeken

Koop uw boeken bij Athenaeum

  • Gratis verzending vanaf € 20,- (in de algemene webwinkel, binnen Nederland).
  • Vertrouwde service, veilige afhandeling
  • (We werken aan een mooiere winkel op het Spui. Door de verbouwing kan het zijn dat onze levertijden afwijken. Onze excuses daarvoor.)
MINDBOOKSATH : athenaeum