Onze boekhandels zijn open! Kom langs of bestel telefonisch, via WhatsApp, per e-mail of via de webshop. #steunjeboekhandel, ook online

Introduction to Marketing

Introduction to Marketing Theory and Practice Palmer, Adrian

Introduction to Marketing provides an accessible introduction to the principles of marketing, presenting a theoretical foundation and illustrating the application of the theory through a wealth of case studies.

Niet leverbaar

Deze titel is (nog) niet op voorraad.

Specificaties

ISBN
9780199557448
Uitgever
Oxford University Press
Druk
2e
Datum
29-01-2009
Taal
Engels
Bladzijden
576 pp.
Bindwijze
Paperback
Genre
Marketing

Delen op

Meer op Athenaeum.nl over boeken

5 redenen om dit boek bij ons te kopen

  • Gratis verzending bij aanschaf van € 17,50 aan boeken  (binnen NL)
  • Verlengde retourtermijn voor je Sint- en kerstcadeaus: ruilen kan t/m 10 januari
  • Advies in de winkel en per telefoon
  • Bestellen zonder registratie of login
  • Vertrouwde service, veilige afhandeling

pro-mbooks1 : athenaeum