Strategie in kaart gebracht

Strategie in kaart gebracht concrete resultaten uit alle bedrijfsmiddelen Robert S. Kaplan ; David P. Norton

De jarenlange ervaring van Kaplan en Norton met de Balanced Scorecard heeft geleid tot een vernieuwde, meer praktijkgerichte toepassing: Strategiekaarten. Hiermee kan elk bedrijf en iedere organisatie de verbanden in kaart brengen tussen de in de organisatie aanwezige assets en methoden om waarde te creëren.
De auteurs stellen dat het kritieke aspect van strategie, namelijk continue en blijvende waardecreatie, afhankelijk is van vier interne processen: productie en dienstverlening, klantrelaties, innovatie en maatschappelijk ondernemerschap. Strategiekaarten helpen u erbij deze processen in de gewenste richting te sturen door ze te koppelen aan specifieke doelen, en door de voor u belangrijkste processen te meten, evalueren en verbeteren. Ook helpen ze u om investeringen in (menselijk, informatie- en bedrijfs)kapitaal te preciseren.Dit boek geeft een visuele aha-belevenis voor managers die hun strategie beter willen uitvoeren. Het biedt een blauwdruk om alle processen, medewerkers en informatietechnologie aan elkaar te verbinden en te stroomlijnen voor een betere prestatie.
€34,90

Levertijd: 1 tot 2 werkdagen.

Specificaties

Isbn
9789025418281
Uitgever
Atlas Contact, Uitgeverij
Druk
7e
Verschenen
01-01-2004
Taal
Nederlands
Bladzijden
447 pp.
Bindwijze
Paperback
Genre
Organisatie/management

Delen op

Meer op Athenaeum.nl over boeken

Koop uw boeken bij Athenaeum

  • Tot januari: gratis verzending (in de algemene webwinkel, binnen Nederland).
  • Vertrouwde service, veilige afhandeling
MINDBOOKSATH : athenaeum