Kellerhals, U: "There's no better way to fly"

Kellerhals, U: "There's no better way to fly" Die Wirkung englischer Slogans in der Deutschschweizer Anzeigenwerbung KELLERHALS, Ursina

Wie kommen englischsprachige Slogans in der Deutschschweiz tatsächlich an? Wirken englische Werbesprüche grundsätzlich anders als deutsche? Welche Rolle spielt

Niet leverbaar

Deze titel is (nog) niet op voorraad.

Specificaties

ISBN
9783725309016
Uitgever
Van Ditmar Boekenimport B.V.
Druk
1e
Datum
01-01-2008
Taal
Duits
Bladzijden
256 pp.
Bindwijze
Paperback
Genre
Marketing

Delen op

Meer op Athenaeum.nl over boeken

Koop uw boeken bij Athenaeum

  • Gratis verzending vanaf € 20,- (in de algemene webwinkel, binnen Nederland).
  • Bestellen zonder registratie of login.
  • Vertrouwde service, veilige afhandeling.
MINDBOOKSATH : athenaeum