Sportbusiness in de mondiale markt

Sportbusiness in de mondiale markt H. Westerbeek ; Alison Smith

Sportbusiness in de mondiale markt
Hans Westerbeek & Aaron Smith

Wanneer is het toch begonnen dat sport business werd? Hoe zijn we van individuele en nationale sportbeoefening gekomen tot een grensoverschrijdend, universeel verschijnsel? Zeker is dat de razendsnelle technologische ontwikkeling en de globalisering van de economie hier een grote rol in hebben gespeeld. Door deze ontwikkeling biedt sport ook opmerkelijke zakelijke kansen!

Het boek Sportbusiness in de mondiale markt, nu voor het eerst in de Nederlandse taal beschikbaar, beschrijft op treffende wijze de evolutie van sport tot een zakelijke onderneming. Van de psychologie van de fans, de structuur van het wereldwijde sportsysteem en de onbegrensde mogelijkheden van de huidige technologie tot belangstelling in de media en het belang voor de entertainment industrie. Dit onderhoudende boek daagt de lezer uit een blik te werpen op de toekomst en kritisch te kijken naar de mogelijkheden van de sport voor hem of haar, nu en straks.
€31,50

Voor 23:00 besteld, morgen in huis.
(Op werkdagen)

Specificaties

Isbn
9789077072349
Uitgever
Arko Sports Media BV
Druk
1e
Verschenen
19-11-2003
Taal
Nederlands
Bladzijden
269 pp.
Bindwijze
Hardcover
Genre
Pedagogiek/onderwijs

Delen op

Meer op Athenaeum.nl over boeken

Koop uw boeken bij Athenaeum

  • Gratis verzending vanaf € 20,- (in de algemene webwinkel, binnen Nederland).
  • Vertrouwde service, veilige afhandeling
  • (We werken aan een mooiere winkel op het Spui. Door de verbouwing kan het zijn dat onze levertijden afwijken. Onze excuses daarvoor.)
MINDBOOKSATH : athenaeum