Als jij de klant was ...

Als jij de klant was ... customer advocacy: kijken met de ogen van de klant Nicolette Wuring

Wat verwacht jij als klant van een bedrijf? Welke service vind je vanzelfsprekend? Hoe wil je behandeld worden? Wat bepaalt dat je terugkomt en wanneer is dat bedrijf jou kwijt? Dat zijn de meest essentiële vragen die je jezelf als manager moet stellen.

'Als jij de klant was ...' ziet inlevingsvermogen en oprechte aandacht als de belangrijkste basis voor succesvol zakendoen en duurzame sleutel tot groei. Het boek stimuleert organisaties hun klanten echt serieus te nemen. We willen allemaal toch voelen dat een bedrijf eerlijke aandacht, inleving, interesse, belangstelling, zorg en respect voor ons heeft als mens?

'Als jij de klant was ...' geeft managers het gereedschap om voor dit vertrouwen en die betrokkenheid te zorgen.
€14,95

Voor 23:00 besteld, morgen in huis.
(Op werkdagen)

Specificaties

Isbn
9789058717221
Uitgever
Uitgeverij Thema
Druk
1e
Verschenen
01-07-2009
Taal
Nederlands
Bladzijden
144 pp.
Bindwijze
Paperback
Genre
Economie

Delen op

Meer op Athenaeum.nl over boeken

Koop uw boeken bij Athenaeum

  • Gratis verzending vanaf € 20,- (in de algemene webwinkel, binnen Nederland).
  • Vertrouwde service, veilige afhandeling
MINDBOOKSATH : athenaeum